Red Honey gerçekten işe yarıyor mu, Red Honey kullananlar ürün gerçekten işe yarıyorsa bu bölümde bizimle paylaşın, Çünkü diğer kullanıcılar bu konuda tereddüt içerisinde olabilirler.




Puan: 5
Toprak
18.07.2014
sesli güldüm yahu
sesli güldüm yahu
Puan: 5
tugrul sarac
13.06.2014
iade
istemediğim ürün ğeldi holegramsız ürün istemiyorum paramın iadesini istiyorum mümkünse
Puan: 5
ah ah
23.05.2014
red honey sahtekarlığı
4 lü set aldım.2 kavanozunu kullandım. her kavanoz 7 çay kaşığı kadar. böyle kavanoz dediğime bakmayın.2 kavanouzda bir halt yok. büyhümeyi bırak performanstada değişiklik yok. aradım adamalrı 1 kavanoz daha kullan öyle görüşelim. bir kavanoz daha kullanacam. eğer işe yaramzsa ki , yarayağaınız zannetmiyorum. bu firmyaı dava edecem. insanları kandırdıkları için ve tüketici hakem heyetine başvurucam. anlayacağınız her yere şikayet... hikaye hepsi ya bidliğimiz mesir macununu yutturuyorlar..
Puan: 5
yaşar sönmez
18.04.2014
şikayet
yahu arkadaşlar sizi yaratanın verdiğiyle neden yetinmiyorsunuzda daha.da uzatmaya çalışıyorsunuz önemli olan iki tarafında ilişki sonunda zevkten memnun kalması uzatıp.da ağzınızamı sokacaksınız
Puan: 5
edremit gökhan
15.04.2014
yalan yalan yalan
arkadaşlar bende 4 kutu alma enayiliğini gösterdim. yemin ediyom 1 milimetre bile uzama yok.Utanmadan bide hergün 3 er defa beni arayıp memnun kaldınızmı diyorlar ben heee çok memnun kaldım diyom o zaman biz size birde bunun 3 katı daha fazla tesirli olanını verelim diyorlar eee o ne kadar dediğimde 250 tl diyorlar yani 120 tl lik kazık size az geldi bide 250 liliği deneyin demeye getiriyorlar sonrada durumu anlattığımda ya mümkün değil olamaz diyorlar ee o zaman gelin bakın 16 cm den bir mm uzama yok ya yürüyün gidin aklı olan almaz almayın sakın.


İndirim Fırsatı

Red Honey
57 TL Yerine
Size Özel 8,00 TL İndirim
49 TL

 


Sonraki Sayfalar :  2   3   4   5   6   7   8 
39 Yorum Kayıtlıdır.

Red Honey Yorum Yazın, Katkıda Bulunun

Adınız ve Soyadınız :
Yorum Başlığı :
 
E-Posta Adresiniz : (Sitede Yayınlanmaz)
 



Red Honey bir işe yarıyor mu , Red Honey forum,
Yorumların tamamı kullanıcılar tarafından yazılmış olup, web sitemizin görüşlerini içermeyebilir,
tüm yorumlar ilgili kullanıcının sorumluluğundadır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup,
kullanımına yönelik hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine geçmez. Yorumlanan ürünlerin cevap hakkı vardır.